Sunday, September 25, 2011

All our dreams ome true if we have the courage to pursue them

My autumn has begun really well. Three weeks of school are over and pretty much all my days have been super busy and active. Besides school, I'm also attending at driving school and showdance lessons now. Over the last few weeks I've met some really interesting people and almost everything is just the way I expected from the autumn and I'm loving it. But still.. Yesterday I got some really bad news but right now everything seems to be better already and I try to stay positive.
What's more, I'm really tired of the school already but fortunately my birthday is coming soon and there are only some weeks until the fall break. Something to wait for:)
blazer-random, blouse-monton, arm-adornment(?)- Kirke Talu

Sügis on alanud päris hämmastavalt. Kolm nädalat on koolis käidud ja peaaegu kõik mu päevad on möödunud väga kiires tempos, täis igasuguseid põnevaid tegemisi ja kohtumisi. Lisaks koolile käin ma nüüd ka autokoolis ja tantsimas. Viimaste nädalate jooksul olen omale mõningaid uusi tutvusi saanud ja peaaegu kõik paistab olevat just sellises korras, nagu ma seda sügiselt ootasingi. Kuigi eile sain ühe väga halva uudise, kuid sellegipoolest loodan ja usun, et kõik läheb hästi. 
Koolist on ka juba tüdimus peale jõudnud tulla aga õnneks on mul juba varsti sünnipäev ja mõne nädala pärast juba vaheaeg, seega on mida oodata:)
Ma jagaksin ühte LINKI ka, Kui viitsite võite "meeldib" vajutada. Nimelt on ajakirjas Mood käimas võistlus, kus tuleb kokku panna outfit lähtudes Mango sügis-talvise kollektsiooni märksõnadest. Mõtlesin, et miks ka mitte osa võtta ning tegin endast täna mõned pildid siis:)
Pluss veel see, et ma tegin endale juba päris ammu blogi, kus kirjutan oma tegemistest detailsemalt. Kes seda vahel võib-olla lugeda soovib, kirjutage kas siia, mulle facebooki või kuskile mujale oma meiliaadress, et ma teid lugejate listi saaks lisada:)

7 comments:

  1. võid minu epukutsu@hotmail.com meiliga listi panna :)

    ReplyDelete
  2. kertu kertu, ma tahan su teist blogi lugeda ;)

    ReplyDelete
  3. suppper juuksed ikka :)
    ja üleüldse väga mõnus stiil :)


    www.letherspeak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. It's beautiful :)

    http://fraish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. You look amazing! I love this red blazer! :)

    ReplyDelete